Gulra Merhaba öncelikle tebrikler, sağlıkla büyüsün inşallah. Benim oğlum doğumdan sonra tam hastaneden çıkacağımız gün yatış verdiler yoğunbakıma aldılar sarılık sebebiyle. Yaklaşık 24 saat sürdü sonra cıktı çok şükür. Oğlum da cok ağlamış orada sesi kısılmıştı geldiğinde malesef ama çare yok tabi doktorlar yoğunbakımda olmalı dedikten sonra. Sonra etrafımda da çok duydum yenidoğn sarılığını çok yaşanılıyormuş. Sizinki de kısa sürer inşallah cok gecmiş olsun🙏🙏