Gulra annesi geçmiş olsun. Bizde 3 günlukken yattık. Mama başlandı hastanede,serum verildi ve bir gece fototerapi aldı. Ertesi gün toparlandı taburcu olduk. Fototerapi alırken kabin çok sıcak oluyor zaten endişelenme. Gözleri koruyorlar ışıktan. Zararı da yok cocuga. Çok şükür hastaneler hekimler var. Mamayi bulandan da Allah razı olsun.Tez vakitte sifa bulursunuz sizde inşallah.