4 gün önce sezeryan doğum yaptım bebeğimle kann uyuşmazlığımız yok. İlk gün sarılık değeri 6 cıktı bugün kontrole geldik 17.6 olmuş doktor yatış verdi suan mavi ışık altında çıplak ve çok ağlıyor zaten altını değiştirirkende çok ağlıyordu. Sütüm ilk gün hiç gelmedi. Bugün 30 cc geldi ve bebeğime verdim onun öncesinde 3 saatde 1 mama verdik . Bebeği sarılıktan yatan var mı? Kötü birşey mi?