Gulra asla kötü bir şey değil hiç korkmayın 🌸🌸 bizimki de 17,6 ydı yattık. Ben çok ağladım ama doktor dedi ki sizin 5 ayda düşüremeyeceğinizi biz 1 günde bu ışıkla düşürüyoruz. Ki öyle oldu. 10. gün hafif tekrar yükseliyor 15. Gün baya düşüyor ondan sonra geçiyor zaten. Bol bol besleyim mama vermekten korkmayın. 1. Aydan sonra kestim ancak o zaman sütüm geldi şimdi de biberon almıyor. Meme reddinden de korkmayın. Allahın izniyle sabah düşmüş bir şekilde çıkarsınız 🌸🙏🏼