Aslında besafe izi modular 0-18 puset gibi arka yönelimli. Bence kullanmanızda bir sakınca olmaz. Yatış pozisyonunda kullandığınızda ve zaten arka yönemli olduğu için puset gibi ve tabi ki daha sağlam ve güvenlikli bir oto koltuğu. Biz de besafe izi comfort x3 isofixli kullanıyoruz oğlum 7 aylık fakat kilosu uygun. Çok da rahat, konforlu, güvenli uzun yolculuklar yapıyoruz hep. ☺️