Faras Bence de görerek, deneyerek alın. Zaten normalde 1 yaşa kadar aslında arka yönelimli kullanmak gerekiyor. Malesef ki bizimki arkaya bakmaktan çok rahatsız olduğu için mecbur kaldık öne yönelimli almaya. Yoksa yolculuklar bize zindan oluyordu 🤦🏻♀️ Önce bi videolarını da izleyin. Aklınıza yatıyorsa ebebekte de deneyip alabilirsiniz.