Umayada- ben de çok tereddütte kalmıştım 2 aylık falandı doktor uyandırma sakın uykusuna karışma şekeri düşmez artık dedi öyle yaptım yine de 5 saate alarm kuruyodum tabi o da zaten o kadar saate uyanıyo ama bazen 5,5 saate uyanıyo biz evham yapıyoruz sonra 6 saate kurmaya başladım bakalım 5 buçuk saat uyuyor belki diye öyle de oldu uyanmadığında arada uyandırdığım oldu tabi ama şuan 4 aylık asla uyandırmam kendi zaten bazen 4 bazen 5 saatte acıkıp uyanıyor hiçte bişey olmuyo gelişimi de çok iyi gidiyo