Umayada- bende 2 ayına girdiğinde ona bıraktım canım zaten benimki maksimum 4 saat duruyordu. 3.aya geldiğimizde 5 saat. Şuan 4 bucuk aylık 6-7 saat sürüyor yiyip geri yatıyor mama ile besleniyor. Acıktığı an ağlamaya başlar zaten hiç endişe etme. Ha tabi 5 saati geçirme doğrudur 2 aylık oldugu için en geç yediği saatten 5 saat sonrasına alarm kur 30cc bile içip yatsa karnı doyar merak etme bazen uyku arası çok içmek istemeyebiliyorlar