Umayada- ben de bebeğim o aylardayken ne zmaan uyanıp ağlarsa o zaman emziriyordum . Sadece ilk zamanalr sarılık riski vardı o zaman kendim alıp emziriyordum 1 ayı atlayınca rahatlıyor insan, kendi acıkınca zaten uyanır o . Benim bebeğim bı kere sabah 6 ya kadar uyumuştu kendim uyandım saate baktım 1 gün vicdan azabı çektim nasıl uyanıp emzirmedim çocuğum aç kaldı diye 😂 sonra eltim demişdi acikmamistir o yüzden uyanmamistir aç an çocuk ağlar zaten demişti içime su serpmisti