Deletedmom136 Elifkrl bilmem ben de emziriyorum ama süt korur diye bişey yok zaten herkesin vücudu işleyişi farklı işte adet görmeye başlamak en iyisi
Elifkrl Deletedmom136 evet katılıyorum nasıl mutlu oldum anlatamam daha erken bile olmak istemiştim hemşire bana öle söylemişti bilinç altıma yerleşmiş öle benimde
Zeynp Elifkrl düzensizlik olurmuş. Emziryorumda. Süt mü koruyo hala anlamadım bende.. bi kaç gün daha bekleyecegim olamazsam doktorumu arıcam .
Deletedmom136 Elifkrl evet benim 2. Adetim oldu ve göbeğim şiş kalmıştı biraz o da indi ben de çok sevindim 😂
Asafemir 40 dan sonra iki aylıkken falan lekenme oldu 4-5 gün şuan 3 ay 11 günlüğüz 2 gün önce regl oldum
Deletedmom136 Elifkrl yok ya hiç yakışmıyor eğilince sarkıyodu hiç öyle bi göbek görmedim çok şükür düzeliyor😂
Asafemir Elifkrl bekarken inanılmaz adet sancısı çekerdim sezaryen oldum ama anlamadım bile hafif adet olcakmış gibi bi ağrı oldu baktım baya gelmiş sizin ağırlarda geçme var mı
Esiladuru Ocakhaziran sezeryan dogum yaptim regl agrisi cok fazla olmadi daha önceleri hamile kalmadan once regl oldugumda illa agri kesici icerdim