AygulSina Elifkrl emziriyorsan gelmeye bilir beyinde bir hormon salgilaniyor ve bu gelmesini engeleye biliyor
makinistanne Elifkrl benim hamilelik öncesi zaten kanama sorunum vardı yani kanım geç pıhtılaşıyor ama gebelikte düzelmişti. Doğum sonrası eski soruna geri dönebilir demislerdi o nedenle normal sayiyorlar
Asafemir Elifkrl bekarken inanılmaz adet sancısı çekerdim sezaryen oldum ama anlamadım bile hafif adet olcakmış gibi bi ağrı oldu baktım baya gelmiş sizin ağırlarda geçme var mı
Esiladuru Ocakhaziran sezeryan dogum yaptim regl agrisi cok fazla olmadi daha önceleri hamile kalmadan once regl oldugumda illa agri kesici icerdim
Verahu Esiladuru hamilelikle birlikte ağrıya sebep olan iltihap enfeksiyon vs gitmiş olabilir doğum sonrası rahim kendini yeniliyor çünkü🥰
Devushka Elifkrl anladım reflüsü olabilir beslerken braz dik tutarsanız kusmaz bizimde vardı geçti öyle çok şükür
Verahu Elifkrl ben sezeryan oldum .söylediğim şeyin doğum şekliyle alakası yok sağlıkçıyım ben ordan biliyoruö