Findikzadem Gari_de_Gari 8 ayara para vermeye değmez bozdurmak isterseniz kaybınn çok fazla oluyor az olsun 22 ayar olsun
Gari_de_Gari Findikzadem ayy evet belkide ama ben günlük takmak için künyemin yanına istemiştim hatta 2 tane Falan olsa fena olmaz 😅
Gari_de_Gari Tubasahra incecik kelepçe künye.Modelleri var benim çok hoşuma gidiyor günlük takmak için☺️
Tubasahra Gari_de_Gari Evet baktim ben de onlara göz koymuştum da satarken zarar ediyormus ya.🙄Biri bize hibe etse keşke 🤓
Findikzadem Gari_de_Gari ben geçen hafta 8.5 gram Samanyolu bileklik aldım daha uygun fiyatlı 22 ayar bileklikler de vardır günlük kullanım için
TwinsmomDA Gari_de_Gari ya çok üzüldüm ama nasip işte Allah çocuklarına sağlıklı ömürler versin canım 😊
Gari_de_Gari Findikzadem evet evet günlük istiyorum ben.çok uçuksa fiyatı bilezik almak Daha mantıklı dedim 🤷♀️Kaça yaptın sen
Reyhanasya Tubasahra 22 ayar bilezik gramına bakıp 20 ile çarpın 100 200 de kuyumcu farkı koyun bu kadar
Gari_de_Gari Findikzadem anladım canım güle güle kullan.Ama benim dediğim bilekliğe göre birAz daha kalın duruyor demi 🙄
Tubasahra Gari_de_Gari Ay he valla ya kendime birsey almaya gelince 50 defa dusunuyorum.Cok kotu aslinda bende psra bitince adamda da biticek diye diye herseyden uzak kaliyorum 🤣