AntiSosyallKelebek Tubasahra Sen bana sende ne kadar varsa gönder ben sana harika bir altın kaplama kelepçe göndereceğim 😁 bak bu fırsatı değerlendir
Gari_de_Gari Ahhh hazır kuyumcu arıyoruz Bende cartier künyeden hoşlanıyorum bu aralar 😂 Fiyat bilgisi olan varmı 🙄
Findikzadem Gari_de_Gari Nomanoğlu kuyumculuk var Instagramdan bakabilirsnz güvenilir birden çok şubesi var ben sürekli onlardan alışveriş yapyrum işçilikleri de güzel ben yüz yüze alışveriş yapyrm
Findikzadem Tubasahra 19 20 civarı ödersiniz işçilik yok diyorlar ama fazla fazla alıyorlar ben 790 TL iken aldm 830 TL olarak sattılar ama benimki kaburga bilezik işçilik var
Gari_de_Gari Findikzadem şöyle baktım canım güzel malları var ☺️Fakat bu şim internetten kes kellim altın almaz 😂
TwinsmomDA Gari_de_Gari iyi bende ne yapim iki yaramaz kızla uğraşıp dururum 😂 sarmıyor eskisi gibi ayda yılda bi giriyorum 😂
TwinsmomDA Gari_de_Gari 2 yaş 4 ay oldular kreşe başladılar çok yaramazlar kalbim sıkışıyor artık 😂 sen ne yaptın?
Gari_de_Gari TwinsmomDA ahh Allahım bana da ikiz bebek ver nolur🙏 İyim bende 6 yaş oğlum anaokula gidiyor ,3 yaş kızı. Allahım inanılmaz haşare.3. Ye hamileydim şubatta kalbi durmuş,ağlamaktan helak olmuştum zor zamanlar geçirdim canım
TwinsmomDA Gari_de_Gari ya çok üzüldüm ama nasip işte Allah çocuklarına sağlıklı ömürler versin canım 😊
Findikzadem Gari_de_Gari 8 ayara para vermeye değmez bozdurmak isterseniz kaybınn çok fazla oluyor az olsun 22 ayar olsun
Gari_de_Gari Tubasahra incecik kelepçe künye.Modelleri var benim çok hoşuma gidiyor günlük takmak için☺️