Tubasahra Gari_de_Gari Ay he valla ya kendime birsey almaya gelince 50 defa dusunuyorum.Cok kotu aslinda bende psra bitince adamda da biticek diye diye herseyden uzak kaliyorum 🤣
Gari_de_Gari Tubasahra yaaa bu ben olabilir mi🤦♀️ Adam bol bol harca dye veriyor yeminle kıyamıyorum.Beğenip almıyorum eve gelince bin pişman oluyorum içimde kalıyor
Sontvbukucu Fakir olduğum için burdaki yorumları da okumaya geldim. Geçen gün villa meselesi postundaki bütün fakirleri ortaya çıkardım. Hadi fakirler beğensin 😂😂😂. @Hayallerhayatolsa
ipeko Tubasahra 17 tutar. Kayınvalidem hesaplamış, para atacak bilezik yapacağız. Dedim ki anne kurbanın olayım uçma benim kalp dayanmaz çünkü kendisi Hollanda’da malum para değeri..
Sontvbukucu Tubasahra kivirma kiz 20 gram bilezik yazmışsın yukarda zenginsin iste kabul et 😂😂😂😂😂 kac tane var 20 gram dogru soyle 10 tane var mi
Tubasahra Sontvbukucu Yok kuzum ya olsa senden mi sakliycam.Gramlarimla 20 gram bilezik alabilirmiyin onu merak ediyorum 😂
CeylinEkim Tubasahra pazartesi günü 22 ayar 20 gram bilezik fiyatı 18-19 bin TL arasıydı şuan 19 bin küsür falandır