2guzelinannesi valla ben maska taktim ama 600 kisilkk bi fabrikada calistim o ladar dikkat etmedik eve soktugumuz ambalajli yiycekleri yikamadik dugunum pandemide oldu gelenle sarildik optuk temasli kisilerle farknda olmadan temas ettim ama cok sukur suana kadar yakin cevremde kimse olmdi inanmadik ama olen cok oldu sebebi gercekten bumuydu bilmiyoruz tabi