2guzelinannesi bir arkadaşımla 2 gafta arayla hamile olduğumuzu öğrendik. O bebeği 4 aylıkken aşı oldu üzerine korona oldu ben aşı olmicam dedim. Sonra hastaneye gittiler hamile diye yatış vermişler kötü değilken o pavipravir i dayamışlar kıza karaciğer çökmüş hamileyken ağrı kesici içemiyoruz sıtma ilacı nedir yani.. erken doğum yaptı bebeği küçücük doğdu. 1200 gr doğdu. Ben bebeğimi 40. Haftamda doğurdum 4 kilo. Sağlıklı beslendim insanlarla mesafeli durdum yetti bana.