tmrskbr yemin ederim bende ne maske taktim kat kat ne evimi caamsir suyula yikadim insanlarfan uzak durdum oda sirf dikkat etmedin hastalandin demesinler diye . Korona oldum sana yemin ederim normal gripte ben 3 gun yatarim koronada ayajta atlattim ilacsiz korona olunca zaten kesinlikle yalan oldugunu analdim ha evet olen var ama bile isteye hastanede yatan hastalari denek gibi kullanip koronadan oldu diye oldurulende cok birebir akrabamdan sahit olduk adam ayakta gitti ya yatisi yapilfi aksama emtube edildi 3 gun sonra oglu yanina girmis olduruyolar babami dedi adam oldu . Kalp kriiznden koylumuz oldu korona yazmislardi olum raporuna