Gzd_erclk Merhabalar ,görünce kayıtsız kalmadı. Oğlumun 6.5aya kadar gaz sorunu geçmedi. Doğumdan itibaren baklagil,soğuk,asitli ve çok sıcak birşey tüketmedim .Sadece peynir zeytin yumurta ve simitle günlerim geçti . Korkuma hiçbirşry yemiyordum. 2litre rezene çayı içiyordum sürekli. Biogaia ,Nurse hervs,papatya ,masaj,duş hiç bana mısın demedi tek çözüm süt akışını emzirirken ani bir şekilde gelmemesini sağlamak ,iki parmağının arasında emzir . 5dk ara ile gazını çıkar. Evet 5dk ara ile gaz çıkarma seansı çok can sıkıcı olabiliyor ama krizleri azaltıyor hatta kimi bebekte hiç sancı yaşanmamış . Oda sıcaklığı 25 yap diyen olmuş asla yapma ! Amerikan pediatri bebeklerin rahat solunum ve uykusu için 20-22dereceyi ideal buluyor. Çok sıcak oda bebeğini ciddi şekilde etkiler nefesini zorlaştırır. Zamanı geldiğinde geçiyor mu evet geçiyor . Gece 11den sabah 06ya kadar ayakta kucağımda pışpışlayıp ninnilerle sakinleştirmeye çalışıyordum kaç kez acile gittim belli değil. Uykum hafif olduğundan yanıma almaya başladım ve 4.aydan beri yanımda uyuyor . Çok şükür gaz sorunu kalmadı ama benden ayrı veya bensiz uyumuyor şimdi de . Annelik gerçekten zor ve meşakkatli bir dahaki hayatım olursa baba olmak istiyorum 😅