Gzd_erclk Benim bebeğim de 35 günlük. 2 hafta önce belirli saatlerde ayaklarını çeke çeke ağlamaya başladı. Biogaia önerdi doktorumuz, onu kullanıyorum şimdi çok daha rahat etti neyse ki. Gündüz huzursuzlanınca slinge sarıp gezdiriyorum, hava güzelse de yürüyüşe çıkıyoruz o şekilde. Biraz rahatlıyor uyuyor ama kucağa alıştı o şekilde de. 😕