15.aydan bildiriyorum Benim Kemal paşa tam4,5 ay bizi Ağır kolik ile sınadı artık inancımı kaybetmiştim. Herhalde bu böyle gidecek diye ama oturmaya hatta kendini zıplatmaya başladığında 1 gün ya 1 gün içinde kolik sona erer mi vallahi erdi. Yani evet mutlaka geçiyor kimi 1 ay kimi 6ay çekiyor ama bitmeyen birsür şey var emekleme diş yürüme koşma hastalık sendromlar ataklar falanlaaar filanlar. Demem o ki analık pazara kadar değil mezara kadar mottosunu kabul edip yıkılmadım ama ayaktada değilim şeklinde yaşamaya devam etmektir😁