Aslies insan bebeği rahat etsin diye neler neler yapıyor. Bende arada mama desteği yapıyorum hiç mama vermedim bi ara sağlık ocağına götürdüm gereken kilonun altında almıştı birde o aralar hiç emmiyordu memede 5 dk zor tutuyordum. Şimdi yine götürücem 50 günlüğüz. Eğer gereken kiloyu yine almadıysa mama sürekli vericem. Şimdilik çok emince süt kalmıyor şurdan anlıyorum çok ağlıyor gaz sancısı değil anlıyorum onu açlıktan ağlıyor mama veriyorum 1 yada 2 ölçek çok olmayacak şekilde bakıyorum hemen uyuyor. Orada diyorum ki demek ki açlıktan bu huzursuzluğu. Çocuklarımızı en iyiyiz biliriz sonuçta doymuyorsa azçok anlarsın. Çok verip mamaya düşürme derim sadece Allah korusun memeyi bırakırsa oda kötü. Benim göğüslerim tekrar yara oldu çok kötüyüm ama yine de vermekten vazgeçmiyorum. Birde aç olmasa da meme de durmak istiyorlar. Ben çok yaşıyorum o yüzden yara oldu memem yarım saatte bir verdiğimi biliyorum normal olarak bişe yiyip içemiyorum o ara sütüm dolu dolu olmuyor boş boş çekiyor yutkunmuyor çünkü.