Bende 3 paket slepy kullandım berbat bez Güya uygundu ama prima molfix almak daha mantıklı yenidoğan olarak 1numara ve 2 numara kullandım Hep sızdırdı sürekli bez değiştiriyordum prima molfix az kullandırıyor molfix e geçtim memnunum Bebeğim 5bucuk aylık şuan. İlk oğlumda şuan 5 yaşında prima ve huggies kullandım O zamanlar tanesi 30 krş falandı en İyisi huggies ama piyasadan çekildiler