Sumeyye068 23ygmur ya evet onu şimdi öğrendim. 100 tane almıştım onları kullanmam lazım sonra alırım artık😢
Yektaelif Sumeyye068 doğduğundan beri slepy kullanıyoruz bir dönem bizde de sızma oldu meğersem küçük geliyormuş 🤭 numara atlayın bu sorunu çözüyor
Bilgeliya Sumeyye068 ben sleepy aktivite bezi kullnyrm çok güzel. Normlade benm kizim da 4 numara kullanyr ama ben daha rahat etsin bacakları kizarmasn diye 5 numara aliyrm bol olsn diye. Geceden sabaha hiç degstrmiyrm gayet de dop dolu oluyor. Tasmiyor
BuseBlt Sumeyye068 Bende normalde natural kullanıyorum denemek için ecolojik aldim bı paket 3 numara bir paket 4 numara almıştım. 3 numarası naturalin 4 numarasına eşit hatta bı tık daha geniş diyebilirim. Ecolojik de deneyebilirsiniz