Sevgili anneler 4 aylık oğlum var doğduğundan beri sleepy kullanıyorum . Hep arkasında geçiriyordu kakasını yukarı doğru hadi gazlı yapıyor diye idare ediyordum . Ama bu aralar çişini de kenarlardan taşırmaya başladı ki gece 3 kere falan değiştiğim halde sabah kalktım bel kısmı ful ıslak . Yani ben mi yanlış yapıyorum bezde mi sıkıntı var . Oğlum 8 kilo 4 numara kullanıyoruz