aylizinannesiii tam yerinden bahsediyorsun canım zeytin bahçesi dolu . Evler hep Bahçeli ahh bizim ev kirada olmasaydı hemen alt katıma komşu yapardım seni . 😊 Eşim oto kurtarma işi yapıyor köşkteki jandarmalarla da arası çok iyidir . Gelişmemiş diyenler olmuş ama merkez 20 km trafik sorunu zaten yok . İstediğinde merkeze gidersin . Geçim bi çok ilçeye göre daha iyi