Gnyarknnn aylizinannesiii heryerde kiralar uçtu canım bizede aydın cktı 2 küsüre ev bulursak bnce iyi 3.4 civarı cogu yer ya
Asli123 aylizinannesiii sökedeyız biz. Eşim polis. Aydın merkez nasıl bilmiyorm ama Söke çok çok pahalı.
Asli123 aylizinannesiii merkez ilçe o. Gidip görmedim ama imkanınız varsa Söke Kusadası falan yazın ilçe. Aydın çok sıcak. Söke de sıcak ama aydın kadar değil hem kusadasına çok yakın. Denize yakınız.
aylizinannesiii Asli123 efeler tarafı çıkacak galiba istegimize göre değil ilçeler kendi açıklıyorlar diye biliyorum jandarmada
aylizinannesiii Gnyarknnn sizede mi Aydın çıktı jandarma mi eşiniz ikibine ev buluruz gibi bence ilçelerde açıklanınca rahat buluruz bence
aylizinannesiii Gnyarknnn ay çok şükür benim eşimde uzman çavuş asayiş olursa rahatlariz biraz nereden gideceksiniz Aydın’a 😍😍