aylizinannesiii Aydın ne küçük ne de çok büyük bir şehir tam yaşanmışlık bence ben merkezde oturuyorum eşimin erkek giyim mağazası var Atatürk bulvarında bebeğimi alıp heryere bebek arabasıyla gidebiliyorum hele yazın canın sıkılınca çık dolaş meydanda, bulvarda çok iyi hele ki çocuk ile :)