Hayallerhayatolsa Aae_08 keşke huzurum olsaydı herkes Sahibi olmadığı şeyin hayranıdır bu dünyada tabi bu devirde para önemli ekmek aslanın ağzında o zamanda geçim derdi başlatacak Allah her şeyin hayırlısını versin 🤲🏻
Sontvbukucu DerinTuana hahah kiz annen kim senin cevdetpasa caddesinde oturuyorum ben sali pazarı hemen şurası kucukhamamdayiz 😂
DerinTuana Sontvbukucu aaa ben uzunyusufta ilkokulu okudum annemın adı jale ama cok dısarıyla ilisigi yoktur.93 lü müsün?
Hayallerhayatolsa DerinTuana amin canım benim ailem çok uzak bana arabayla 40 dakkika şehirin diğer ucu araba alcakmış bana ama ehliyet yok hızlandırdık süreci bakalım yazılacaktım zaten
DerinTuana Hayallerhayatolsa hayırlısı olsun,içine sinerek otur insallah.Yalnız bizde kırk dakıka mesafe cok yakın sayılıyor üzdü bu durum benım🙈🙈Ah istanbul trafigi ahhh 😁
Hayallerhayatolsa Burcinisp ay içimi açtın şuan eş çok önemli İnan eşimle sıkıntılarımız çok oluyor ben çok takıylrum onda bile yıpranan benim
Burcinisp Hayallerhayatolsa yıpranan hep kadın oluyor maalesef . Ama rahatlayacaksınız inanın. Çocuklar oynar bahçede. Siz çiçekler alır ekersiniz. Alışınca korkunuz da geçer merak etmeyin. Gürültü yok patırtı yok. Ohh mis. Güle güle oturun inşallah
Sontvbukucu DerinTuana hahahha evet 93 luyum ben Mehmet Akif de ilk okulu okudum daha kocamustafa paşaya yakindi ama Uzunyusuf ortaokulunu biliyorum. Yani ayni semtin çocuklarıyız. Hatta esim de buralı 😂 o da 88 li.
Hayallerhayatolsa DerinTuana canım o bile çile sizde Allah kolaylık versin gerçekten zor işiniz amin canım
Hayallerhayatolsa Sontvbukucu ne uzun işi varmış birine söylesen kalpten gider bacım benimkide galerici abimle ortak kapı fabrikaları var güneş enerjisi takıyor 🤪benşmkide 3 iş yapıyor
Sontvbukucu Hayallerhayatolsa hahah yani pozisyonu oyle geciyor otomotiv mekanik bakim teknikeri diye 😂😂 seninki de 3 iste calisiyor ya ondan zenginsiniz heralde
Hayallerhayatolsa Burcinisp inşallah canım Hidayet versin rabbim eşlerimize eş çok önemli inşallah bi program ayarlarım kendime hele taşınalım da
DerinTuana Sontvbukucu aa bende 90lıyım.Liseyi Selcukta ordan da sultan selımde okudum.Valla aynı semtlıyız ben evlenene kadsr ordaydım.Eşim karsgumruklu benımde.Şimdi Kadıkoy-Şile arası yasıyorım.Ama annem orda yasıyor😁
Kumsal_veannesl Sontvbukucu kendi evim biraz küçük ama cegirdek aile olduğumuz için çok rahat sığıyoruz 😅
Sontvbukucu Kumsal_veannesl ev sahiplerini fakirden saymıyoruz kusum hadi başka kapıya 😂😂😂 sen villaci baciyla kanka ol
nur0101 Hayallerhayatolsa bizimkide üc katlı tek basına temizlik imkansız illaki yardımcı gerekiyor bahcede kopeğimiz var allahtan şifreli giriş var kapıda kamera vs hiç korkmuyorum tek kalınca 😊
Sontvbukucu DerinTuana evet findikzade bebesiyiz hepimiz esin de uzak ama ilçe olarak ayni sınırda kalmış. Ortak anımız çoktur 😂😂 sen ne zaman tasindin o tarafa ve nasil zengin oldun hep mi zengindiniz 😂