Gzmcyln Kız madem zenginsiniz villa almışsınız temizlik mi dert oldu robotta alınır dyson da alınır eve yardımcı abla da gelir 😂😂 şaka bir yana hayırlı olsun ❤️
Hayallerhayatolsa Gzmcyln sagolasın tatlım hayırlı olsun diyen sayılı arkadaşlardan birisin 😍🥰 evet kzuum ropotum var da çocuktan pek çıkarmadım araba sanıyo üstüne biniyor
Alaranaz Hayallerhayatolsa yok canım O kadar da değil 😂 Sarıyer zekeriyaköyde ev hep villa var zaten çevremizde normal bina vs yok yeşilliğin içi 😂
DerinTuana Hayallerhayatolsa evde kamera sistemı var telefonuma da yüklü kameradan takıp ediyorum.Benım esimde bazen yanımda olmıyor.Ekstra onlem olarak dikkat kopek var yazısı asabilirsiniz dış kapıya isterseniz.
Sontvbukucu DerinTuana haha öyle mi ben de çocukluğumdan beri burda yaşıyorum burda tuhaf bisey var insan kopamıyor ama nefret de ediyor uzatmalı eski sevgili gibi. Onunla da olmuyor onsuz da olmuyor 😂😂😂
DerinTuana Hayallerhayatolsa ahaha netice var mı var🙈İlk eşim olmadıgı zmaan bende almayı düsünmüstüm ama kaldı oyle.Benım sansıma bizim sokakta polis sabaha kadar cevirme yapıyor.Bir de yanda yediemin otoparkı var sabaha kadar polis dolu.Ama kopek var yazısını mutlaka düsünün🌸Hatırlı ugurlu olsun.
Hayallerhayatolsa Aae_08 amin dert çok hangisini sayyım bellide derdim beni böyle ürkek yaptı ne dersin
DerinTuana Hayallerhayatolsa aslında şehire biraz uzak,şilede yasıyorum.Kışları kımse yok ama yaz olunca dolup tasıyor tabi.Cevrede tanıdık olunca daha rahat oluyot.Umarım sizde bir an once alısırsınız
fasulyeninannesi1 Ben hic sevemedim ya hele merdiven in cik hamileyken fenalik geçirmiştim. Canim apartman dairesi duz ayak mis gibi.
Hayallerhayatolsa fasulyeninannesi1 en azından evet çöpünü alan var derli toplu sesine de verecek Komşun çok Allah hayırlısını versin
Sontvbukucu Hayallerhayatolsa evet canim semtimiz cok pahali kiralar 6 7 bin TL den başlıyor yanlis anlama evler de 40 50 senelik bina içi dökülüyor falan. Sadece cok merkezi ve İstanbul un orta yeri. Market zaten Allah yardim etsin herkese. 2 meyve suyu 2 çikolata alıyoruz 120 tl.
Hayallerhayatolsa DerinTuana amin canım benim ailem çok uzak bana arabayla 40 dakkika şehirin diğer ucu araba alcakmış bana ama ehliyet yok hızlandırdık süreci bakalım yazılacaktım zaten
Sontvbukucu Hayallerhayatolsa hahaha kiz biz 6 7 kira vermiyoruz eski kiraciyiz 2500 veriyoruz. Ama çıksak 6 dan aşağı yer bulamayiz. Kocam otomotiv mekanik motor teknikeri. İETT garajinda calisiyor toplu taşıma ağır vasıta bakim onarım bakiyor 🤓
Burcinisp Hayallerhayatolsa belli bir süre sonra bi düzen tutturuluyor merak etmeyin. Ben cok rahatım. Asansörden kurtuldum en basiti. Meyve ağaçlarımız var. Küçük bir bostanımız. Ohh mis. Çok zevk alıyoruz eşimle
Hayallerhayatolsa Burcinisp ay içimi açtın şuan eş çok önemli İnan eşimle sıkıntılarımız çok oluyor ben çok takıylrum onda bile yıpranan benim
DerinTuana Sontvbukucu ahaha benım annem hala orada oturuyor.Ben eskıden cok sevıyordum ama artık cok yabancılastı herkes yerlisi kalmadı pek.Salı pazarına yakındık biz siz nerdesiniz? Belkı tanıyoruzdur birbirimizi😁
Sontvbukucu DerinTuana hahah kiz annen kim senin cevdetpasa caddesinde oturuyorum ben sali pazarı hemen şurası kucukhamamdayiz 😂
Hayallerhayatolsa Sontvbukucu ne uzun işi varmış birine söylesen kalpten gider bacım benimkide galerici abimle ortak kapı fabrikaları var güneş enerjisi takıyor 🤪benşmkide 3 iş yapıyor