Sontvbukucu vala zengin değilim 1 odalı 2.el eşyalarla oturan birisiydim yıllarca eşimle çalıştık borç içine girdik ev araba aldık değerlendi bizde ikisini sattık öyle bi yer aldık keşke babadan anneden hazır gelseydi yıpranarak yaptık Allah’ta kalbimize göre verdi isteyende herkese inşallah versin kimse evsiz kalmasın tüm kalbimle söylüyorum ❤️🙏