ayseozcil Mom59 benim kızım 6 aylık oldu hala kusuyor suan biras azaldı ama ilk başlarda aşıırı kusuyordu kilo alımı iyiydi ama doktor sıkıntı görmemişti
Mom59 54asliii sadece emiyor emdikten sonra gazını çıkartıyorum yatırmıyorum da yine kusuyor kilo alamıyor çözemedik belki biraz daha büyüyünce geçer
Rabiaklc Mom59 benim kızım da 4 aylık doğduğundan beri aşırı derecede kusması vardı gazını cıkartıyodum ama bi ise yaramadı doktora götürdüm beslenme saatini uzat dedi mesela 3 saatte bi mama vermeye başladım artık çok nadir kusuyor öyle de deneyebilirsiniz
Fatos3520 Mom59 saat başı veriyorum 100 ml doktorada söyledim saat başı 100 ml içiyor diye ver ver içebildiği kadar içsin dedi doktor 5.aydan sonra kilo almaya başlar inşallh üzülme
Fatos3520 Elif_kemal aptamil ar yi normal mamayla karıştırıp mı veriyorsunuz yoksa sadece ar mi veriyorsunuz
Fatos3520 Mom59 çovuk hastanesine götürdük biz gastroenteroloji doktoru karnına elledi dedi gibi reflü var bebekte sizinde gastroenterolojiye gitmenizi şiddetle tavsiye ederim mide rahatsızlığı için
Mom59 Fatos3520 doğuda yaşıyorum malesef burda yok zaten sağlık konusu çok iyi değil bir ay sonra dönücez o zaman götüreyim başka türlü olmayacak anladığım
Rabiaklc Mom59 benimki de öyleydi hemde fışkırarak kusuyodu ben beslenme süresini uzattim 2 saatte bi emziriyosanız 2 bucuk saate çıkartabilirsiniz bide öyle deneyin. İnsallah iyileşir ❤
Elif_kemal Mom59 doktoruna kendin söyle o zaman bakılsın diye ne kadar erken tedavi o kadar iyi bebeklerimiz icin