Mom59 benim kızımda 6 aylık doğduğundan beri kusuyo.
Aklına gelebilecek herşeyi yaptırdım.
Alerji testi,reflü maması (Aptamil ar), reflü ilaçları, mide ultrasonlari, hatta en son ilaçlı röntgen bile çekildi sonuç herşeyi şükürler olsun ki temiz.
Ama gel gör ki kusmalar 🤦🏽♀️ doktor artık yapacak bişey olmadığını kendinden geçmesini bekleyelim görelim dedi bizde öyle durduk bekliyoruz bakalım.
Reflü mamasinda da az bişey azalma olmuştu ama yine devam ediyordu.
Şimdi bende thickener almayı düşünüyorum onu denemedim