Mom59 ben aptamil veriyorum onu denedin mi? Bebelacın tadı daha şekerli diye bebekler onu sever derler ama ben hiç vermedim sma ve aptamil verdim. Üç defa sma verdim optipro ve comfort. İlkten seviyordu sonra tiksindi böyle. Aptamil ilk vermiştim sonra yine ona döndük. Onu içiyo. Allah şifa versin inşallah toparlanır en kısa zamanda. Ama iyi bi cocuk cerrahına gösterin bence. Belki başka bi tedavi yöntemi uygular. Belki sütün laktozu fazladır onu tolere edemiyor da olabilir.