Haftada iki kez yüz buharı yapıyorum
Yüzümü gül suyu/toniği ile temizliyorum (Rosense markası)
Ordinary’nin asit içerikli serumunu kullanıyorum haftada iki kez (yüz buharı yaptığım zaman)
Yine Ordinary’nin caffeine içerikli göz altı serumunu kullanıyorum
Günlük olarak neutrogenanın turuncu peelingini kullanıyorum
Effaclar Roche Rosay’ın kremini kullanıyorum günlük
Kremin üzerine Roche Posayın güneş koruyucusunu sürüyorum
Gece de yüzümü Roche Posayın yüz temizleme jeli ile temizliyorum
Baazen de aklıma geldikçe Garnierin yüz serumu ve gua sha taşı ile yüzüme masaj yapıyorum.
Tenim için pek birşey yapmıyorum lazer seyanslarım bitteli senede bir gidiyorum sadece. Nemlendiriyorum duştan sonra.
Saçlarım için de Argan Deluxe’nin tüm ürünlerini kullanıyorum.