Benim cildim hassas oldugu için herkese iyi gelen herşey bana olmuyor o yüzden bellidir kullandığım şeyler öncelikle temizleyici jel kullanıyordum avene nin tek iyi gelen cleanser bu la roche posay neutrugena loreal nivea dahil vb asla olmuyor onun yanında gliserinli nilera sabun kullanırım ama uzun süredir almıyorum çok gitmiyor o sabun eriyor ve dove çok iyi temizleme barını kullanıyorum şuan Sade sini ve haftada bir kil maskesi ya da kagıt maskelerden uygularım artı loreal nemlendirici krem c vitamini serum da uyguluyorm buz küpü sürüyorum cevizli scrub yapıyorum siyah nokta ölü deri için cildim için aloe vera nemlendirici vanilyalı duş jeli kabak lifi kahveli Peeling vücut için normal ipek kese kullanıyorum saçım içinse saç bakım maskesi var bir tane o duştan sonra pantene saç kremi arti botox kremi sürüyorum ve şampuanımın içinde b , e ve bepanthen vitamini var artı tatlı badem yagı sürüyorum