Ramoo__66
Belki sasiracaksiniz da bende ozelde yapılan normal doğumlara pek anlam veremiyorum ya tamamen para tuzagı 😂
Normal dogumda butun is sende ıkınmak , cesaret , agrısı sancısı herseyi senin yonetmen lazım eee neden para veriyoruz doguma ozelde onu anlamadim belki sezeryan olsa fikrim degisirde normal dogumda ozele karsiyim ama devlet hastanesininde tabi arastirilmis iyi bir hastane olmasi lazim ben 9 ay boyunca arastirmistim 😂 kontrollerime ozelde gidip dogumu devlette yaptim