Ramoo__66 benim de 8 aylık kızım var ve 3.ye hamileyim 😁 ilki 3 yaşında.
Ikinci doğumum aşırı kolay oldu. Sancıları hissetmedim bile.
İnanıyorum sizinki de oyle olacak.
Hic canınızı sıkmayın, herkes nasil yapiyosa siz de öyle yapacaksiniz.
Cok derin bir tavsiyem var ki, sakın ağlayıp, stres olmayin. Unutmayın ki bunun hickimseye faydasi yok. Olan olmus, bebis artik rahimde ve size kavuşacağı gun için sabirsizlanmakta.
Ben kızımda cok soylendim cok isyan ettim Allah affetsin ve onu kaybetmekle sınandim. Hamileligim berbat geçti. Bunlari hep kendi kendime yaptım resmen. Ne gerek varmis.. Bal gibi bir kizim oldu ne guzel. Simdi 3.de yine kaza ile. Oldu ama hic canımı sıkmadim, sikmayacagim. Ne kadar cok cocugum olursa o kadar daha fazla anne oluyorum ben 😍 siz de öyle olacaksiniz, hepsini bi arada büyütüp ilerde keyfini süreceksiniz insallah.