Ramoo__66 ikinci doğumda rahimağzı daha kolay açılır diyorlar, her doğum farklı oluyor yine de canım. Biliyorum çok travmatik birşey ben de aynı pskilojik sıkıntıları çektim ama şöyle düşün, korkunun ecele faydası olmuyor, acı ceksen de sonunda bitecek ve yavrunu kucagına alacaksın miss gibi 🌸 Allah bir avazda kurtarsın inşallah sağlıkla yavrunu kucağına almayı nasip etsin, birde hayırlı insanlarla karşılaştırsın 🌺🌺