MerveAkif Yok özel değil. Seher hanıma gidiyordum. Kendisinden telefonunu istedim son haftalara doğru veriyorum dedi. Her neyse bana idrar tahlili falan ver demedi hiç, idrarımda yanma hissedince ayşık dahiliyeye tiroid için giderken idrar tahlilide istedim. Enfeksiyon çıktı. Dahiliyeye hamile olsuğumu söyledim ama antibiyotik verdi, doktoruma danışmam lazım neyse.. Randevum zaten 1 hafta ertelenmişti hastaymış. Tekrsr rapor almış yokmuş diyorum hastaneyi arayıp numarasını verebilirmisiniz kendi veriyor veremeyiz dediler tamam o zaman söyleyin böyle bir sıkıntı var belki verir diyorum biz ulaşamayız diyorlar ne zaman gelecek diyorum senelik izne ayrılmış rapordan sonra da..
Geldiği bir iki güne de son haftalarına yakın gebelerinin randevularını almış benimkini erteletiyor bende o zaman 22 ya da 24 haftalık olmam lazım. Çok sinirlendim.
2 ay kontrolüm aksadı resmen, en son devlette tahlil yaptırdığım neslihan hanıma randevu aldım. Odaya tek kişi aldı tahliller istedi, şeker yüklemesi yapıldı 28+6yım bu arada. Cumartesi günü de seher hanıma randevu aldım eşim diyor gitmeyelim boşu boşuna para veriyoruz 10 dk bebeği görüyoruz ne test istedi ne bilgikendirme enfeksiyon artsaydı bebeğe birşey olsa ne olacaktı dedi. Yenilemiş enfeksiyon şimdi toz ilaç aldım. Böylelikle soğudum. Eşimde artık gitme diyor sadece güler yüzlü kibar başka bir şey yaptığı yok o da hasta kazanmak için dedi😔
Birde o kadar para az değil, devlettede aynı işlem yapılıyor ücretsiz dedi. Onu biriktirelim dedi taşınma ihtimalimizde var öyle yani..