Bende gebzedeyim ama farabide dogum yaptim nisan ayinda . muayenelerimi son ayima kadar merkez hastanesinde cihangir beue gidiyordum . dogumu dvelette planladigim icin oraya gittim. Doktorum zekeriya sacma idi. Bir kere nsttede sncim cikti aldilar benindogumhaneye orda hemen catala yatirdilar halbuki hicbiseyim yokken . dedilerki 4 e kadar dogum icin burdayiz 4ten sonra gelme doktor yok doguramazsin burda . o yuzden fsrabide yaptim dogumum
u