Maviboncuk3 Orada doğum yapan var moı? Beni ebeler haatane hakkında bilgilendirebilirmi acaba? Lütfen 😔
Deletedmom200 Maviboncuk3 bende gebzedeyim ilk iki bebeğimi kaynarca yüzyıl 3. Bebeğimi Pendikk bölge hastanesi Tuba gümüşte doğum yaptım Pendik bölge yüzyıl hastanesine gore daha çok memnun kaldım devlet dersen farabiden memnun olan daha çok ancak her zaman ikinci bı planın olsun cünki son ana kadar doguma almıyorlar veya sancım geldiği anda yer yoksa yine kapıdan çeviriyorlar şimdiden hayırlı sağlıklı doğumlar
Maviboncuk3 Maviboncuk3 Kadın doğumuna giden, nst çektiren, doğum yapan, ebeleri tanıyan doğumhaneyi gören duyan detaylı bilgi verebilecek normal&sezeryan ayırt etmeksizin doğum yapan anneler bilgilendirebilirmi beni?
MinoS01 Maviboncuk3 ben orada doğum yapmadım ama devlet hastanesinde gebe okuluna gitmiştim dilovasında oradaki doğum haneye girmiştim ebe kocaelinde bütün doğum haneler böyle dizayn edildi demişti. Eğer öyle bi yerse hiç aklın kalmasın gerçekten çok güzell ferah bi doğumhane
Maviboncuk3 MinoS01 Çok olumsuz şey duydum halbuki yeni hastane diye iyidir diye düşünüyordum yakın zamanda doğum yapan birilernden bilgi almam gerek😔