Rainnnn minnakimm neden kadınlar bilgi toplayamaz mı illa her işi erkekler mi anlar garipsiniz gerçekten cahilsiniz birazda
EslemEva_23 berkusbalii yani şöyle 11 ile 12 arasında cok fark yok sadece üst model olunca çözünürlük farkı oluyor mesela ben suan 7 plus kullanıyorum 8 ile arada cok fark yok ama 11 veya 12 plus ile 7 plus arasında cok fark olur
EslemEva_23 minnakimm saçma bir postsa neden baktın neden cevap verme gereği duydunuz telefon sadece erkeğe aitse telefon kullanmayın ozaman Allahım Gece gece delirdim
Alyasmama Fotograf özelligi icin aliyorsaniz pro alin derim ve gb min 128 alin i phonun kendi sayfasinda diger özelliklerini karsilastira yapabilceniz sayfa var iki telefonuda karsilastiriyor
Kubraozd berkusbalii canım 11 kullanıcısıyum 12 hakkında bir bilgim yok fakat ben 11 den memnun kalmadım bende fotoğraf sık çeken seven biri olarak 11 kamerası beni tatmin etmedi şahsen
Elifcinargul berkusbalii bende 7 var aldığım güne lanet ediyorum herşeyi paralı hep hafıza sorunu yaşıyorum mesela oğlumun 8. Ayına ait nerdeyse resim yok. 😭
winnie-the-pooh berkusbalii bence yeterli bende çok seviyorum resim çekinmeyi gayet güzel kaliteli resimler 6 ile başlamıştım kullanmaya modellerde tek farklar kamera yani :)