Gari_de_Gari berkusbalii 11 kullanıyorum yeğenimde 12 var hiç bir fark yok aralarında x de var evde onda aynı kamera bakımından 11 yeterli bence ben seviyorum telefonumu.13 pro elişimin bİzşmkileri bin basar kamerası ama 😂