berkusbalii ya ön kamerasında foto çeksek yüzümüzü yamuk çıkarıyor , acaba ayarlardan birşey mi yapılıyor yoksa telefon böylemi bilemedim 🤷🏻♀️ Ön kamerasını beğenmedim hiç ama sende bak mutlaka ikisini karşılaştır canım 11le 12yi
bende foto çekmeyi çok seviyorum telefon alırken ilk kamerasına bakarım 😂🤪