Zynp26- Kubrakagann ben sonuçları doktora gösterdim olabilir önemli.bisey degil dedi yoldan gecen bir insanın beyninde bile vardir dedi tabi benim icim rahat etmedi tek doktorla arastirma hastanesine götürdüm tekrar emar cektirmek istedi sabah 5 e kadar bekledik ama oglum makinaya girince ağlamaya basliyordu cektiremeden geldik öyle kaldı
Kubrakagann Zynp26- Bebeğinizin adına çok sevindim benim doktorum böyle iç rahatlatıcı şekilde konuşmadı pek bir şey demedi yani. Sizin kistinizin adı ne
Sysesra Zynp26- bebeginiz Mr cektirmeye calsitiginizda kac aylikti anestezi verip cekmek istemediler mi ?
Kubrakagann Zynp26- Anladım bizimkine de anekoik diye yazılmış ama beyinde böyle bir kist türü yok sekreter yanlış mı yazdı acaba. Bizim de sizinkinden olabilir belki. 27 mayısa profesöre randevu aldık inşallah bize de sizinki gibi der hayırlı haber alırız.
Zynp26- Kubrakagann emara girmesinde sıkıntı yaşadık bende baska bir doktora.götürmek istiyorum bakalım bizim ki.27 mm di en.son
Kubrakagann Zynp26- dediğim kist anekoik yani internette okuduğuma göre göğüs yumurtalık vs. Organlarda bulunan içi su dolu kist. Hani kadınlarda göğüste kist olur çoğalmaz kötü huyluya dönmez öylece durur ona ve onun gibilere anekoik deniliyormuş. Açıklamalarda beyinde de olur demiyor hiç direkt birkaç organ adı yazıp vs. diye eklemişler. Beyinde anekoik kist diye yazdığımda hiçbir sonuca ulaşamadım. O yüzden yanlış mı yazılar acaba diyeceğim sonuca bakan nöroloji doktoru bir şey demedi yanlış bu sonuç falan diye. Bizim 5mm ve 6 mm çapında iki tarafta da çıktı. İlk ölçümde 3mm ve 4 mm idi hangisi yanlış ölçmüş bilmiyorum.
Kubrakagann Zynp26- Bu arada Zynp26- Bu arada bebeğim perşembe günü 2 aylık olacak. 35+1 erken doğum oldu kafası ödemliydi 7 gün yoğun bakımda kaldı. Ayrıca kalbinde de masum üfürüm çıktı.
Zynp26- Kubrakagann ben boyle bir kist adı ilk defa duyuyorum bir yanlislik olmadigina emin olun bence eger öyle degilse bizim ki ile aynı degil galiba
askanne10 Kubrakagann çok geçmiş olsun yani öyle bir ultrason olduğunu ilk defa sizden duydum biz yaptırmadık yaptırmak lazım mı bizim doktor söylemedi bize
Kubrakagann askanne10 Bilmiyorum bizim doktorumuz istedi bıngıldak, işitme, görme, kalça ultrasonu bunları yaptırdık. Benim erken ve zor doğum oldu. Kafası ödemliydi çocuğumun ondan bıngıldak için usg istemiş olabilir.
askanne10 Kubrakagann çok geçmiş olsun yani bu ara hep erken Doğum duyuyorum gerçekten benimde bebeğim 34. Haftada doğdu ve diğer bebeğim gelecek aylarda doğacaktı malesef karnımda kaybettim