askanne10 ya canim.bebek kayip etmis bir anne olarak cok üzüldüm okurken denk geldim yazmak istedim cok acı bir durum ne olursa olsun kucagimiza alamasakta cok üzülüyoruz sizin.bebeginiz kac aylikti 2. Bebek miydi ben 1. Kayip ettim 2. Yi saglikla kucağıma qldim qma simdi ogluma kardes yapmaya cok korkuyorum 😔