Mrb lar. Bnde 2 yıldır Sleepy kullanıuodum güzeldi sorun yoktu. Ama şu son zamanlarda aldığım slleppy içeriği değişmiş ve dandık çok kötü olmuş. hep sızdırıyo hep nasıl iş anlamadım. Geçen Bebeland aldım gerçekten efsane bır sey asla sızdrmadı aslaaa. Mutlaka şans verın derım.