Hlal Ekinoks1 ben dogdugundan beri slep kullandm memnundum ,suan da bayb turco kullaniyorm oda xok iyi
Kbrbisi28 Ekinoks1 onuda bir deneyin artik bezler o kadar fiyatli ki inanin bende cesit cesit bez aliyorum kizima
Kahveseveranne Ekinoks1 13 aydır kullanıyorum sadece extra serisinde yatmadan bezini değiştirmezsem sabah sızdırmış oluyor onun haricinde bir problem yaşamadım
Arslangkce Ekinoks1 sleppy üç numara eski kalitesini bozdu malesef . Şimdi molfikse geçtim çok çok memnunum
kurtege Bebeğiniz kaç kilo acaba? Benimki de 2.5 aylık 2 numara kullanıyorum hala .iz yapıyor ama . Molfix pure&soft aldım daha gelmedi deneyeceğim