Dila97 RainOverMe yaa sen sivasin neresindensin😊 valla yarin ogrecez bakalimm ne cikacak dolandirilmiyimda 🤣
RainOverMe Dila97 babam suşehri annem imranlı🤪 sız neresınden🤗 yok ya kargoyu odedıklerıne gore dolandırılma gıbı bır durum olmaz🤗 olmazsa orada acarsınız uygun bır sey degılse gerı yollarsınız😅
AtlasEgeninAnnesi Dila97 Canım bende sivasliyim arkadaşımın eşi de Aras kargo da çalışıyor numara yanlış olsa isim tutmaz isim tutsa numara tutmaz gidip al eğer seninle ilgisi yoksa iade edebilirsin
MerveGl- Bu ara çok dolandırıcılar var. Dikkat edin. Benim eniştem moov uygulaması kullanıyordu birisi hesabını ele geçirmiş 16 bin lira ceza geldi yazık günah size de öyle bişey olmasın 😔
Dila97 MerveGl- ay yok canimm esim yarin gidip arastiracak valla dolandiricidir diye korkuyor degilim ustume bsey kalacak diye hayirlisi
_YanakReisinAnnesii Dila97 bana da trendyol expreessten gelmisti mesaj ama gelen giden kargo olmamıştı bazen yanlışlık olabiliyor sanırım
Dila97 _YanakReisinAnnesii umarim oyledri bi kez olsa anlicamda iki tane kargo baska subelerden olunca tedirgin oldum . Kiz esim bomba vardir belki bile dedi yani 🤣🤣🤣
Dila97 AtlasEgeninAnnesi benle ilgisi olmadgi kwsin netten cok alisveris yapan biri degilim en son 1 sene once ogluma trendyodlan dalinin sampuan detrjan getrttim yani bakacaz bakalim ne olacak
Muhasebeciana Dila97 prima uygulamasini kullaniyormusunuz ? Oradaki kalp altinlarla bez siparisi verdiniz mi ? Ben daha once vermistim yaklasik 1 ay sonra falan gelmisti ben unutmustum bile cunku o zaman
Dila97 Muhasebeciana yok canimm esim markette calisiyo ordan aliyoruz bez mama vs. Hic prima kullanamadik almadikda
Kaderlmc Dila97 kargo takibe girdiğiniz zaman sizin adınız ve adresiniz çıkıyorsa size geliyordur ana başka bir isimde büyük ihtimal numarası yanlış yazılmışdır mesaj size geliyodır
Dila97 Kaderlmc canimm baktim adim soyadim cikiyo ,gonderici odemeli yaziyo ,gonderen L*** b*** yaziyo ,cikis sube istanbul kadikoy yaziyo bugun gonderilmis 18.inde teslim yaziyo birinde digerine bakmadim