Dila97 yaa dedım acaba prıma falan mı. Oradan puanla bez almıstım unutmusum mesaj da gelınce sasırmıstım ama onlar eve getırıyorlar sızınkı subeye gelıyormus ıkı kargo da mı subeye gelıyor. Esınız suprız falan yapıyor olabılır mı belkı soylemıyordur. Hepsıburada trendyol gıbı yerlerden farklı satıcılardan sıparısınız olunca bu sekılde ayrı ayrı kargolama oluyor.Bu arada sivasın neresındensınız🤗